ضرورت استخدام پرستار سالمند تمام وقت در منزل

پرستار سالمند کیست؟

ضرورت استخدام پرستار سالمند تمام وقت در منزل

پرستار سالمند، در واقع پرستاری است که به سالمند در انجام امور روزانه و شخصی کمک می‌کند و به‌طور کامل از فرد کهنسال نگه داری می‌کند. علاوه‌ بر مراقبت از سالمند در منزل، در انجام امور و رسیدگی به موارد جسمانی و درمانی سالمند، پرستار باید از لحاظ روحی و روانی هم از فرد مسن پشتیبانی کند.

«چرا باید پرستار سالمند تمام وقت در منزل استخدام کنیم؟»
ضرورت این سوال در این است که مراقبت و نظارت شبانه روزی بر افراد نیازمند انجام می شود. همانطور که می دانید با افزایش سن افراد نیاز به مراقبت بیشتری دارند و در این صورت نیازی به خانه سالمندان نیست و می توانید یک پرستار سالمند 24 ساعته برای مراقبت از سالمند خود استخدام کنید. پرستاران شبانه روزی آموزش های لازم را در این زمینه دارند. شما می توانید با اطمینان به عزیزان خود اعتماد کنید.
مراقبان شبانه روزی از سالمند شما در تمام ساعات شبانه روز مراقبت خواهند کرد. پرستاران سالمند 24 ساعته به صورت شبانه روزی به سالمندان در منزل خدمات ارائه می دهند و در عین حال به اعضای خانواده اطمینان می دهند که می توان از سالمندان مراقبت کرد. یکی از مزیت های اصلی حضور پرستار در منزل در شبانه روز ایجاد احساس امنیت برای سالمندان است.

پرستار سالمند شبانه روز چه کسی است؟

ضرورت استخدام پرستار سالمند تمام وقت در منزل

همانطور که همه ما می دانیم، افزایش سن و ورود به مرحله سالمندی اثرات و تهدیدهای مهمی بر سلامت افراد دارد.
بنابراین سالمندان در طول روز نیاز به مراقبت های متنوعی دارند و سلامت آنها باید دائما بررسی شود. در این زمان ضرورت حضور پرستار سالمند در منزل آشکار می شود. پرستاران سالمندان با تخصص و مهارت های لازم می توانند به سالمندان کمک کنند و کیفیت زندگی روزمره آنها را بهبود بخشند.
پرستار سالمند فردی است که آموزش های لازم برای برقراری ارتباط با سالمندان را دیده و تجربه کافی در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی دارد.

شرح وظایف پرستار سالمند شبانه روزی کدام است؟

ضرورت استخدام پرستار سالمند تمام وقت در منزل

پرستاران سالمندان در کمک به بیماران مبتلا به شرایط مرتبط با سن مانند سرطان، دیابت، بیماری آلزایمر، فشار خون بالا، پوکی استخوان، آب مروارید، بیماری های قلبی عروقی، آرتریت و غیره تخصص دارند. در واقع، پرستاران سالمندان به سالمندان کمک می‌کنند تا علی‌رغم بیماریشان، زندگی باکیفیتی داشته باشند.
اگر سالمند بیمار باشد، پرستار به او کمک می کند که دچار مشکل روحی نشود. اگر سالمندی مشکلات روحی شدیدی داشته باشد به پرستار سالمند 24 ساعته نیاز دارد.
پرستاران به سالمندان در خوردن و آشامیدن کمک می کنند، دارو تجویز می کنند، آنها را حمایت عاطفی و درک می کنند و در آرامش نگه می دارند.

پرستار سالمند خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

یکی از دوران طبیعی زندگی، دوران پیری است که تمام افراد جامعه باید از افراد پیر حمایت کنند. پرستار سالمند در منزل وظیفه‌ی مراقبت و نگهداری از سالمند را برعهده دارد، در ادامه ویژگی‌های پرستار مناسب که در مرکز پرستاری سفیر آرامش آماده خدمت رسانی هستند بیان شده است:
  • ثبات عاطفی
  • صبر
  • مهربانی
  • تجربه
  • دقت
  • خلاقیت
  • رفتار حرفه ‌ای
در‌صورت بیماری سالمند، پرستار سالمند باید در هر‌ لحظه و در هر‌شرایطی، وضعیت سلامتی بیمار را کنترل کند و در صورت نیاز، به پزشک فرد مسن گزارش دهد. پرستار سالمند نباید در ساعت کاری با تلفن همراه صحبت کند و از خوابیدن در ساعت کاری اجتناب کند. وی باید با توجه به زمان و موقعیت مشخص شده در محل کار خود حاضر شود و در زمان تعیین شده بیمار را ترک کند. همچنین باید در هر زمان و در هر شرایط ناگهانی و غیر منتظره آمادگی لازم را داشته باشد.



پرستار سالمند باید مسئولیت های خود را به خوبی انجام دهد تا فرد سالخورده در آرامش کامل زندگی خود را به سر ببرد و اما مسئولیت های پرستار سالمند شبانه روزی به صورت مشخص در ادامه مطالب ذکر شده است:

  • معاینه بیمار به طور مرتب و منظم
  • همراهی پزشک برای ارائه ی مراقبت های بهداشتی و درمانی و کمک به افراد سالمند برای بهبود بیماری
  • کمک به فرد سالخورده برای جلوگیری از زخم بستر
  • کمک به بیمار برای مصرف دارو در موعد مقرر
  • مهارت های شناختی و وضعیت روحی بیمار را ارزیابی خواهد کرد.
  • نگرانی های بیمار در سنین پیری مثل، بی خوابی، بی‌اختیاری، از دست دادن قدرت بدنی، میل جنسی و اشتها را درک و مدیریت خواهد کرد.
  • کمک به افراد سالخورده که برای حرکت دچار مشکل هستند.
  • پرستار شبانه روزی در منزل سالمند خانواده و مراقبان بیمار را راهنمایی می کند تا به بهترین روش ممکن از او مراقبت کنند.
  • همراهی پزشک در معاینات و انجام تجویز های پزشک
  • به سالمندان برای انجام آزمایش های تجویز شده مثل، دما، نبض، تنفس، قند خون و فشار خون کمک خواهند کرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.